دوره های عالی تخصصی مدیریت پروژه و ساخت در دانشگاه تهران برگزار می شود

دوره های عالی تخصصی مدیریت پروژه و ساخت در دانشگاه تهران برگزار می شود

http://www.bananews.ir/بنانیوز- دانشکده معماری با همکاری قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران با هدف به روز رسانی دانش فنی جامعه مهندسی کشور و در راستای تحقق ماموریت خویش مبنی بر گسترش ارتباط با صنعت از طریق برگذاری دوره های عالی تخصصی کاربردی ، اقدام به پذیرش دانش پذیر برای دوره های عالی تخصصی مدیریت پروژه و ساخت نموده است .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این دوره جدیدترین عناوین دروس مدیریت پروژه و ساخت (مباحث ویژه در مدیریت، مدیریت استراتژیک پروژه، اقتصاد مهندسی ، مدیریت پیمان و قراردادها، مدیریت و کنترل پروژه، اصول و فنون مذاکره، آشنایی با نرم افزار Primavera، مدیریت HSE و.....) توسط بزرگ ترین اساتید کشور (پروفسور محمود گلابچی ،دکتر حامد امام جمعه زاده، دکتر اقبال شاکری، دکتر مجید پرچمی جلال، دکتر مجتبی حسینعلی پور، دکتر مسعود حیدری، دکتر محمد علی کاشف و...) ارایه می گردد.

سرفصل این دوره مطابق سرفصل های دوره کارشناسی ارشد این رشته ها ( اعلام شده توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ) می باشد و اساتید آن ، اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و اعضای هیات علمی منتخب از دانشگاه های بزرگ ایران و انگلستان می باشند .

 

مخاطبین دوره ها :

با توجه به محتوای برنامه ریزی شده ،این دوره مورد استفاده مهندسین ، دانشجویان و کارشناسان بخشهای مختلف مهندسی و اجرای صنعت ساخت و ساز کشور قرار می گیرد که میتواند به مشاور و پیمانکار ، مدیران اجرایی پروژه ، کارشناسان و کارشناسان ارشد پروژه های عمرانی مهندسین ودانشجویان رشته های مرتبط با ساختمان اشاره نمود .

شرایط اختصاصی داوطلبان :

دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های فنی و مهندسی ( فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مهندسی معماری ، عمران ، مکانیک و تاسیسات در اولویت خواهند بود )

تبصره – دانشجویان سال آخر کارشناسی رشته های فوق به شرط دارا بودن معدل ۱۴ میتوانند در این دوره شرکت نمایند  .

ترجیحا دو سال سابقه کار مرتبطآشنایی با زبان انگلیسی

زمان و محل محل برگذاری دوره:

شروع ثبت نام از اسفند ماه ۱۳۹۱ می باشد.دوره از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ شروع شده و تا مهر ماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت و طول دوره ۲۲۰ ساعت می باشد.زمان برگذاری جلسات آموزشی روزهای چهار شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۷در دانشکده معماری دانشگاه تهران خواهد بود .

مدارک ثبت نام :

رزومه تحصیلی و شغلیتصویر آخرین مدرک تحصیلی یا کارت دانشجوییفرم تکمیل شده تقاضا نامه ثبت نامتصویر شناسنامه یا کارت ملی

ضوابط اعطای گواهینامه :

حضور در ۸۰ درصد جلسات اموزشیموفقیت در ارزشیابی پایانی هریک از دروس دوره ( کسب حداقل نمره ۱۴ در هر یک از ازمون ها  )

در صورت تحقق موارد فوق ، گواهی شرکت در دوره های عالی تخصصی مدیریت پروژه و ساخت توسط دنشکده معماری دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.

نحوه ثبت نام :

مراجعه به سایت قطب علمی فناوری دانشگاه تهران به آدرس www.ceat.ir  و تکمیل مراحل ثبت نام

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۶۱۱۱۲۴۵۸ - ۰۹۱۲۸۴۶۳۳۸۴ تماس بگیرید.

    نظرات