توزیع قبوض عوارض نوسازی در تهران

توزیع قبوض عوارض نوسازی در تهران

http://www.bananews.ir/مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از آغاز توزیع قبوض عوارض شهری خبر داد و گفت: به منظور مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری، توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال۱۳۹۲ شهرداری تهران در چهار منطقه آغاز شده و به تدریج در سایر مناطق نیز توزیع خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی رزمی مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی شهرداری تهران (سما) اظهار کرد: قبوض انبوه عوارض پایدار (عوارض نوسازی، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض کسب و پیشه) شهر تهران از تاریخ ۲۹ مهرماه آغاز شده و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در حال توزیع است.
او افزود: قبوض عوارض سال‌جاری در راستای تحقق درآمدهای پایدار شهرداری تهران، به منظور مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، توزیع قبوض از تاریخ ۲۹ مهرماه توسط شرکت پست استان تهران از مناطق ۱۶،۱۷،۹و۱۰ آغاز شده است. او با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در این زمینه تصریح کرد: انتظار می‌رود که شهروندان، مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف بیش از گذشته یاری کنند؛ چرا که طبق قانون شهرداری‌ها خودکفا هستند و درآمدها و هزینه‌های شهری از شهروندان وصول می‌شود که این اقدام می‌تواند کمکی برای گسترش و توسعه منابع درآمدی پایدار برای شهر باشد تا بتوان خدمات مطلوب‌تری ارائه کرد.

    نظرات