قرارداد ساخت بیمارستان فوق تخصصی درقشم با یک شرکت ترکیه ای امضا شد

قرارداد ساخت بیمارستان فوق تخصصی درقشم با یک شرکت ترکیه ای امضا شد

http://www.bananews.ir/قرار داد اولیه ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۱۲۰ تختخوابی در منطقه آزاد قشم با شرکت مدیکال پارک ترکیه به امضا رسید.
به گزارش بنانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: ساخت بیمارستان فوق تخصصی در منطقه آزاد قشم با توجه به نزدیکی این منطقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس، بسیار مهم و سودآور خواهد بود.

احمد حبیبی با اشاره به پروژه های مهم توسعه ای در این منطقه از جمله طرح جامع پل ارتباطی خلیج فارس، توسعه اسکله ها، برنامه ساخت پالایشگاه های نفت و گاز و تقویت حوزه ترانزیتی در قشم، سرمایه گذاری در این منطقه را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب و مقرون به صرفه خواند.

مدیرعامل شرکت مدیکال پارک ترکیه نیز گفت: در حال حاضر ۲۶ بیمارستان در نقاط مختلف جهان توسط این شرکت ساخته شده است.

ˈآی سونˈ افزود: مدیریت شش هزار پزشک و پرسنل در بیمارستان های احداث شده به عهده شرکت مدیکال پارک است و امیدواریم بیمارستان جدید این شرکت نیز هرچه زودتر در منطقه آزاد قشم احداث شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مدیکال پارک کشور ترکیه، ساخت بیمارستان در زمان های کوتاه حداقل یک ساله از ویژگی های این شرکت در حوزه ساخت بیمارستان است.

مسوولان شرکت مدیکال پارک ترکیه قرار است پس از ماه مبارک رمضان با هدف امضای نهایی ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی فوق تخصصی در کنار بیمارستان جدید قشم در شهرک نریمان، به این منطقه سفر کنند.

منطقه آزاد قشم درباره میزان ریالی این قرارداد و زمان به بهره برداری رسیدن این بیمارستان و جزئیات دیگر، اطلاعاتی نداده است.

گروه بیمارستان ها مدیکال پارک ترکیه که از سال ۱۹۹۵میلادی در بخش مراقبت های بهداشتی این کشور فعالیت خود را آغاز کرده با افزون بر شش هزار پزشک و پرسنل در مجموع ۱۷باب بیمارستان خدمات خود را در استان های مختلف ترکیه ارائه می کند.

این گروه اسپانسر تیم های بسکتبال زنان ومردان گالاتاسرای و تیم والیبال زنان این تیم نیزدر لیگ برتر ترکیه بوده و هست.

    نظرات