تمام پروژه‏های نیمه تمام در کیش تا پایان امسال به بهره‏ برداری می‏رسد

تمام پروژه‏های نیمه تمام در کیش تا پایان امسال به بهره‏ برداری می‏رسد

سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون سه فروند هواپیمای مسافربری خریداری و به ناوگان هوایی کشور افزوده است.در ۵ سال گذشته روند پیشرفت فعالیت‏های عمرانی و اجرایی در کیش بی سابقه بوده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از به پایان رسیدن همه پروژه‏های نیمه تمام جزیره کیش تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدعلی محبی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۱۷ پروژه زیرساختی و عمرانی در کیش بهره‏برداری و تا پایان امسال همه پروژه‏های نیمه تمام این منطقه به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در ۵ سال گذشته روند پیشرفت فعالیت‏های عمرانی و اجرایی در کیش بی سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به روند احداث سالن اجلاس جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: مراحل خاکبرداری زمین این سالن به پایان رسیده و پروژه در حال حاضر در مرحله تجهیز کارگاه‏های فنی و عمرانی قرار دارد.

وی افزود: به موازات مراحل اجرایی ساخت سالن اجلاس، پروژه‏های عمرانی همچون زیرساخت‏های آب، برق و تأسیسات فرودگاهی و از محل اعتبارات داخلی سازمان احداث خواهد شد.

محبی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‏های رییس و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بودجه مورد نیاز ساخت سالن اجلاس و طرح‏های مرتبط به آن تامین گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در خصوص خرید هواپیما گفت: سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون سه فروند هواپیمای مسافربری خریداری و به ناوگان هوایی کشور افزوده است.

محمدعلی محبی با اشاره به لزوم اجرای طرح کوچک سازی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای اهداف مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کوچک سازی در این سازمان آغاز شده و تاکنون ۴ شرکت در این سازمان منحل و فعالیت‏های مرتبط به آن به بخش خصوصی واگذار شده است.

    نظرات