برگزاری نمایشگاه راه و ترابری پیش از فرارسیدن هفته حمل و نقل

برگزاری نمایشگاه راه و ترابری پیش از فرارسیدن هفته حمل و نقل

مدیر‌کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری ضمن بیان اینکه از ۲۶ آذر‌ماه تا اول دی‌ماه، هفته حمل‌و‌نقل نام‌گذاری شده است، گفت: نمایشگاه راه‌و‌ترابری به دلیل تلاقی زمانی با ایام عزاداری امام حسین (ع) از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» سیدقاسم بی‌نیاز امروز در نشست خبری تشریح اهداف و جزییات برگزاری نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: از ۲۶ آذر‌ماه تا اول دی‌ماه، هفته حمل ‌و ‌نقل نام‌گذاری شده است؛ روز اول هفته حمل و نقل به نام روز حمل و نقل و روز پایانی هفته به نام روز راهدار نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پس از بررسی‌های فراوان برنامه‌ریزی برای دائمی شدن فعالیت‌های هفته حمل و نقل صورت گرفته است، اظهار داشت: نمایشگاه مذکور به دلیل تلاقی زمانی با ایام عزاداری امام حسین (ع) از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: تعامل در بخش خصوصی و دولتی، معرفی توانمندی‌ها و تکنولوژی‌های مدرن مرتبط، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های برنامه پنجم توسعه جزو اهداف و برنامه‌های نمایشگاه است.

رئیس ستاد نمایشگاه راه و ترابری ادامه داد: ارائه دستاوردهای وزارت راه و ترابری، برگزاری همایش‌های علمی ویژه دانشگاهیان و مدیران سیاست‌گذار و غرفه ویژه خلاقیت و نوآوری‌ها در حوزه حمل و نقل ویژه نوجوانان، جوانان و دانشجویان از دیگر اهداف و برنامه‌های برگزاری نمایشگاه است.

مدیر‌کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری با بیان اینکه برنامه افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزیر راه و ترابری برگزار می‌شود، از حضور رئیس کمیسیون عمران در این نمایشگاه خبر داد و گفت: روز چهاردهم آذر‌ماه در این نمایشگاه سمیناری توسط رئیس شورای رقابت، جمشید پژویان، در مورد اثر هدفمندسازی در حمل و نقل مطرح می‌شود.

بی‌نیاز با بیان اینکه مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور وزیر راه و ترابری و محمد‌رضا فرزین معاون وزیر اقتصاد و دارایی در مورد بسته حمایتی دولت در حوزه حمل و نقل اجرا می‌شود، گفت: نشست خبری تمامی معاونان وزیر راه و ترابری در طول روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

بی‌نیاز با اشاره به اینکه امیدواریم تعامل بخش خصوصی و دولتی با برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها افزایش یابد، اظهار داشت: برنامه داریم تمامی نمایشگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و ترابری در این نمایشگاه تجمیع شوند.

 

 

 

    نظرات