نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی صنعت و معدن برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی صنعت و معدن برگزار می‌شود

www.bananews.irنمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن به همت وزارت صنایع و معادن ۱۳ دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردهای بومی سازی بخش صنعت و معدن کشور و نیز معرفی توانمندی های متخصصان ایرانی در بومی سازی دانش فنی و مهندسی و ساخت قطعات و تجهیزات برگزار می شود .

در نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن که همه شرکت های صنعتی و معدنی دولتی و خصوصی و مراکز علمی و دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان حضور دارند ضمن ایجاد فن بازار، همچنین توانمندی های صادراتی ایران در حوزه فنی و مهندسی معرفی خواهد شد.

برگزاری تورهای علمی برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی از دانشگاههای سراسر کشور، راه اندازی نمایشگاه مجازی و دائمی بومی سازی صنعت و معدن ، برگزاری کارگاهها و سمینارهای علمی و معرفی برترین های علمی نمایشگاه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

دبیرخانه نمایشگاه ضمن دعوت از شرکت های صنعتی و معدنی و دانش بنیان و نیز مراکز علمی و دانشگاهی برای حضور در این نمایشگاه ، آخرین فرصت برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه را ۲۵ آذر ماه اعلام کرده است .

 

    نظرات