چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور شرکت‌های اروپایی و آسیایی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد حسین کلاتهایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، اظهار داشت: نمایشگاه امسال در حالی کار خود را آغاز می کند که ۱۱۵۸ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت بالغ بر ۵۲ هزار متر مربع آخرین توانمندی های خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه حضور همزمان شرکت‌ها و کشور های خارجی و تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود، گفت: نمایشگاه امسال یکی از شلوغ ترین و پر بازدید ترین نمایشگاه‌ها در دوره های گذشته است.

دبیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اشاره به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه ۱+۵ و موضوع امنیت اقتصادی که در کشور ایجاد شده است، بیان کرد: امسال کشورهایی از ترکیه، چین، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، اسپانیا، بلژیک، یونان، اکراین، روسیه، هند و همچنین نمایندگانی از کشور های سوئیس، کره جنوبی، امارات، فنلاند، استرالیا، امریکا، سوریه و مالزی حضور بسیار پر رنگی خواهند داشت.

وی «صنعت ساختمان، تعاون، تاب آوری اقتصاد» را شعار نمایشگاه امسال اعلام کرد و گفت: توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور، کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی‌ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت‌‎های روز این صنعت در جهان، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.

به گفته وی در این نمایشگاه کالاهایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایقها،آهن الات،مفتول و صنایع وابسته، تونل، سد، راه، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک ارائه می‌شود.

کلاتهایی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت و به همت اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه به فضای کم و تقاضای زیاد سعی شد تا با تمام درخواست‌ها جهت حضور در نمایشگاه موافقت شود و امیدوار یم در سال آینده با توجه به افزایش فضای باز نمایشگاهی ،شاهد این محدودیت‌ها نباشیم.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از نوزدهم تا بیست و یکم مردادماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ دایر است.

 

مهر

    نظرات