ورود به سودآورترین بازار آسیا  از مسیر نمایشگاه

ورود به سودآورترین بازار آسیا از مسیر نمایشگاه

http://www.bananews.ir/کارشناسان بر این باورند که بازار صنعت ساختمان اندونزی سریع ترین رشد را در آسیا دارد و سودآورترین بازار پس از چین در منطقه شناسایی شده است. وزارت برنامه ریزی توسعه ملی اندونزی در حال نهایی کردن ۴۳ پروژه زیر بنایی به ارزش ۵۸۲٫۴ تریلیون روپیه معادل ۴۷٫۹ بیلیون دلار است که در سال ۲۰۱۵ به بخش خصوصی واگذار می شود. از جمله این پروژه ها تاسیس ۱۰ فرودگاه جدید است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irبدون شک یکی از بهترین دروازه های ورود به بازار حرفه ای و پر سود صنعت ساخت و ساز اندونزی مشارکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان این کشور است چرا که این نمایشگاه به شما امکان ارتباط با بیش از ۵۰۰۰ متخصص که مسئول تهیه و خریداری محصولات ساختمانی هستند را می دهد و شما می توانید با معماران، سازمان های دولتی، پیمانکاران، مدیران تدارکات، مشاوران، مدیران پروژه، طراحان، سرمایه گذاران املاک و مهندسین ارتباط مستقیم برقرار کنید.

دسترسی آسان به هزاران محصولات ساختمانی داخلی و بین المللی، مشارکت در کارگاه های معتبر، حضور در سمینارها، بازدید از معرفی محصولاتی که به نمایش گذاشته می شوند و ارتباط با خریداران در باشگاه پلاتینیوم برای پروژه هایی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از جمله دلایل حضور بیش از ۵۰۰۰ متخصص در این رقابت جهانی می باشد.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events برگزارکننده پاویون ملی ایران در این رویداد معتبر از برند Big 5 است. این نمایشگاه ۱۷ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در مرکز نمایشگاه های بین المللی جاکارتا برگزار خواهد شد و مشارکت کنندگان ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاه، با متخصصان و فعالان صنعت ساخت و ساز که بزرگترین پروژه های ساختمانی کشور اندونزی را در دست دارند، ارتباط برقرار کرده و همکاری های خود را آغاز نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر:

www.intexpo.ir

kadkhodaei@isfahanfair.com

32601683-09129479251(031)

    نظرات