اولین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات برگزار می شود.

اولین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات برگزار می شود.

www.bananews.irاولین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات توسط سازمان امداد و نجات در تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش بنا نیوز ، هوشنگ کبریایی مجری اوّلین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین المللی شرکت تعاونی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی گفت : این نمایشگاه به دلیل فرآیند ذاتی خود در سطح ملّی و با هدف معرّفی آخرین دستاوردها و فناوری های نوین در حوزه مدیریت بحران، امداد و نجات برگزار می شود و بعنوان یک رویداد ملّی زمینه ساز تلاقی افکار و تبادل تجربیات و ایجاد دیدگاه برای مدیران و تصمیم گیران در بحث حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی خواهد بود.

وی گفت : از اهداف دیگر این نمایشگاه معرّفی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در عرصه بین المللی به عنوان یک کشور صلح طلب و توانمند برای مقابله با بحران های بین المللی می باشد.

از سوی دیگر فرهنگ سازی و آموزش همگانی مردم بصورت عملی و اجرایی در کلیه زمینه های مرتبط با مدیریت بحران، امداد و نجات یکی از دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین ارائه توانمندیهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، و نیز تلاش در جهت ایجاد تعامل و گسترش همکاریهای بین تولیدکنندگان داخلی و متقاضیان خدمات و ترغیب سازمانها و ارگانهای کشور برای استفاده بهینه از خدمات و تولیدات آنها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

وی افزود در حال حاضر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از طریق اموربین الملل خود از جمعیت اکثریت کشورهای جهان دعوت بعمل آورده تا آخرین تکنولوژی های روز را دراین نمایشگاه به نمایش بگذارند.

کبریایی ادامه داد : این نمایشگاه در فضایی حداقل ۵۰۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و خارجی متقاضی غرفه جهت نمایش کالای مرتبط برگزار می گردد که پیش بینی ما به بیش از این مقدار خواهد بود. ضمناً، کشورهای چین، ترکیه و سوئد در حال حاضر درخواست پاویون کرده اند و شرکت می نمایند.

مجری اولّین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات گفت : علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو غرفه می توانند با شماره تلفن های ۸- ۸۸۶۷۸۷۸۷ تماس حاصل کرده و یا به آدرس سایت اینترنتی www.dmrr.ir مراجعه فرمایند.

 

    نظرات