نمایشگاه بین المللی مسکن و تجهیزات جانبی در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی مسکن و تجهیزات جانبی در مشهد گشایش یافت

www.Bananews.irمشهد - هفتمین نمایشگاه بین المللی مسکن، ساخت و ساز، انبوه سازان، مصالح ساختمانی و تجهیزات جانبی عصر سه شنبه در مشهد گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این زمینه گفت : سال گذشته از این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت های فعال و دست اندرکاران این صنعت صورت گرفت.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، .سید محمد سیدی افزود : با این وجود امسال تعداد زیادی از شرکت ها در این دوره برای نخستین بار حضور یافته اند.

وی اظهار داشت : در این دوره ۲۵۰ شرکت داخلی و ۱۷ نماینده از شرکت های خارجی در قالب ۴۸۰ غرفه در هفتمین نمایشگاه بین المللی مسکن حضور دارند.

به گفته وی، این شرکت ها در وسعت ۱۴ هزار متر مربع به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه صنایع مرتبط با ساخت و ساز می پردازند.

این مسوول گفت : شرکت های حاضر در نمایشگاه از کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، ژاپن، امارات و قبرس و در بخش داخلی هم استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کیش و خراسان رضوی حضور یافته اند.

وی انبوه سازی مسکن، سرمایه گذاری و مشارکت در تولید مسکن، بتن، فرآورده های بتنی، تاسیسات و قطعات را از جمله زمینه های فعالیت شرکت کنندگان عنوان کرد.

به گفته وی ، شیرآلات ،چینی بهداشتی، برج های تجاری، ساخت فولادهای ساختمانی، فعالیت در بازسازی بافت های فرسوده، فروش املاک، تولیدکنندگان ورق و پروفیل های چوب، پلاستیک، اتوماسیون خطوط تولید و نمای ساختمان از جمله دیگر زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.

شرکت های فعال در حوزه تولید لوله و اتصالات، آسانسور، تولید انواع محصولات گچی، تولید و فروش مصنوعات ساختمانی مدرن، سیستم های حفاظتی و امنیتی، عایق های ساختمانی و ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی مسکن و تجهیزات جانبی از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر شده می باشد.

    نظرات