"صنعتی‌سازی" ساختمان کلید طلایی در "کنترل قیمت" و "بهبود کیفیت"

"صنعتی‌سازی" ساختمان کلید طلایی در "کنترل قیمت" و "بهبود کیفیت"

http://www.bananews.ir/صنعتی‌سازی در بسیاری از مکان‌ها می‌تواند از نظر قیمت و سرعت مقرون به صرفه باشد و کیفیت کار را بهبود بخشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،سید بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: صنعتی‌‌سازی در عین بالا بردن سرعت می‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد و از مصالح خوب و باکیفیت به میزان کمتری استفاده شود که اقتصادی‌تر است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما هر ساله حدود یک میلیون واحد مسکونی ایجاد می‌کنیم که با توجه به آن باید تلاش کرد تا خود را به سمت وسوی صنعتی‌سازی شدن ارتقاء دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ارائه تسهیلات و کمک‌های دولتی می‌تواند رونق بخشیدن به فضای ساخت‌وساز به شیوه صنعتی‌سازی مؤثر باشد و باید تسهیلات ویژه‌ای را به این امر اختصاص داد.

وی در پایان در خصوص افزایش قیمت دستمزد و مصالح در خوزستان گفت: شاید یکی از دلایل افزایش قیمت مصالح و دستمزد در استان خوزستان افزایش میزان ساخت‌وساز و نیاز به کارگر بوده باشد چرا که استان خوزستان از نظر تولید مصالح میلگرد و آهن مشکلی ندارد و تولید اصلی در اهواز است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، وضعیت معماری و بنادر استان آذربایجان را همانند پایتخت دانست و تأکید کرد: خوشبختانه استحکام داخلی ساختمان و مزایا، امکانات رفاهی و معماری ظاهری با رعایت قواعد مقررات مطلوب ارزیابی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران 

    نظرات