بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان تصادف قم -تهران را پرداخت می‌کند

بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان تصادف قم -تهران را پرداخت می‌کند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل بیمه آسیا گفت: بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان آتش سوزی تصادف دو اتوبوس اسکانیا را پرداخت می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر حاج فتحعلیها در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه کارشناسان بیمه آسیا موضوع را بررسی کرده و کمیته‌ ویژه‌ای نیز برای بررسی این حادثه و پرداخت خسارت به زیان دیدگان، شکل گرفته است.

وی افزود: این کمیته ضمن بررسی علت حادثه و مشخص شدن میزان خسارات و هم‌چنین براساس آراء دستگاه قضایی و در چارچوب تعهدات بیمه آسیا، در اسرع وقت خسارت وارده به خانواده جان باختگان و مصدومان را پرداخت خواهد کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و هم‌چنین آرزوی سلامت و بهبودی برای مجروحان، اعلام کرد: خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومان می‌توانند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده جهت دریافت خسارت، به شعب بیمه آسیا در شهرهای قم، اصفهان، یزد و تهران مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد که این حادثه در ماه حرام اتفاق افتاده و دیه هر نفر در این ماه ۱۵۲ میلیون تومان است. هم‌چنین خسارت مالی اتوبوس‌ و سایر خودروهای سواری که در این حادثه از بین رفته اند یا دچار آسیب شده‌اند طبق شرایط بیمه نامه توسط بیمه آسیا پرداخت می‌شود.

وی افزود: مبلغ خسارت این تصادف هولناک، میلیارد‌ها تومان برآورد می‌شود.

    نظرات