ذره‌ای از ایمنی و استاندارهای جهانی عدول نکرده‌ایم

ذره‌ای از ایمنی و استاندارهای جهانی عدول نکرده‌ایم

http://www.bananews.ir/مدیر کل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی گفت: این شرکت ذره‌ای از موارد ایمنی و استاندارهای جهانی عدول نکرده است.

به گزارش بنانیوز ، محمود آگاهی‌کشه در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس هما اظهار کرد: علی رغم تحریم صنعت هواپیمایی ایران در طول این سال‌ها توانستیم از سختی‌ها گذر کنیم و این شرکت را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه ما رزمنده‌های لحظه‌های سخت هستیم، ادامه داد: در تمام عرصه‌ها از دوران دفاع مقدس و با حمل مجروحان جنگی گرفته تا روزهای خوش در کنار مردم بودیم.

مدیر کل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این شرکت منافع ملی را بیش از منافع شخصی دنبال می‌کند و صرفا با نگاه درآمدی به ارائه خدمات نمی‌پردازد.

آگاهی‌کشه یادآور شد: تحریم فروش هواپیما و قطعات مورد نیاز یک شرکت هواپیمایی که وظیفه‌ای جز جابجایی مسافر و بار ندارد از سوی تمام نهادهای بین‌المللی و اصول بین‌المللی محکوم است.

وی با بیان اینکه شرکت هما ذره‌ای از موارد ایمنی و استاندارهای جهانی عدول نکرده است، گفت: ۷۶ آژانس دارای قرارداد همکاری با هما در استان وجود دارند که از این تعداد ۲۶ آژانس عضویت یاتا و ۳۵ آژانس نیز دارای سامانه رزرویشن آمادئوس را دارند.

نظرات