تسهیلات متروی تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهرآفتاب

تسهیلات متروی تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهرآفتاب

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به بازدید کنندگان نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتراحمدی بافنده با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته از ۱۵ تا ۲۰ شهریور ماه در شهر آفتاب گفت: استفاده از مترو می‌تواند بهترین گزینه برای جابجایی به سمت نمایشگاه شهر آفتاب باشد، علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از طریق نزدیکترین ایستگاه مترو نسبت به محل سکونتشان و با پیاده شدن در ایستگاه شاهد در خط یک، سوار قطارهای شهر آفتاب شوند.

وی افزود: درایام برپایی نمایشگاه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۰:۰۰ حرکت قطارها به سمت شهر آفتاب انجام می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاصله گذر قطارها هر نیم ساعت یکبار است اما با توجه به میزان استقبال شهروندان، آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش این فاصله گذر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، ایستگاه متروی شهرآفتاب به صورت جزیره‌ای و با مساحت ۲۵ هزار متر مربع در انتهای مسیر فاز نخست خط مترو تهران- پرند قرار دارد و در ایام برپایی نمایشگاه باهدف تسهیل تردد به مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب فعال است.

 

ایسنا

    نظرات