راه‌اندازی قطار رجا در مسیر همدان - مشهد

راه‌اندازی قطار رجا در مسیر همدان - مشهد

با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، نخستین قطار مسافری رجا دیروز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه ۹۶ و در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی در مسیر همدان - مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir رئیس هیأت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: همزمان با دومین روز از هفته تأمین اجتماعی و با افتتاح ایستگاه راه‌آهن همدان، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به عنوان زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی، نخستین قطار مسافری را در مسیر شهر همدان به مشهد مقدس راه‌اندازی کرد.

سیدمحمد راشدی گفت: در روز راه‌اندازی این قطار، جمعی از خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار یاد شده از همدان به مشهد مقدس با واگن‌های شرکت حمل و نقل ریلی رجا سفر می‌کنند.

راشدی در خصوص نوع واگن‌های در نظر گرفته شده برای این مسیر و نحوه فروش بلیت آن گفت: نوع این واگن‌ها چهار تخته درجه یک (پلور سبز) بوده و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال‌های فروش شرکت رجا (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی از طریق سامانه  ۱۵۳۹، اپلیکشینی، دفاتر فروش و ...) صورت خواهد گرفت.

رئیس هیأت مدیره شرکت رجا همچنین خاطرنشان کرد: برای اینکه همه هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره‌مند شود، این شرکت اقدام به راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» بر روی شبکه تلگرام به نشانی  @safararzan1539کرده است که متقاضیان می‌توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

ایسنا

نظرات