نشست زمین در خیابان شهدای همدان

نشست زمین در خیابان شهدای همدان

سخنگوی شورای شهر همدان با اشاره به فرونشست بخشی از خیابان شهدا گفت: خوشبختانه با توجه به محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده در این خیابان، این حادثه خسارت‌های مالی و جانی در پی نداشته است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ کامران گردان تصریح کرد: با توجه به وجود قناتی در خیابان شهدا، بارندگی زیاد به دیواره قنات آسیب رسانده و همین امر موجب فرونشست بخشی از این خیابان شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم درباره وقوع این حادثه انجام شده بود، افزود: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده خسارت مالی و جانی در این حادثه ایجاد نشده است.

این عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ایمن‌سازی لازم در این محل انجام شده و مأموران شهرداری در حال بازسازی محل هستند.

وی با اشاره به نشست برخی پیاده‌راه‌های همدان نیز گفت: با توجه به اینکه بسیاری از پیاده‌روها به منظور نفوذ آب به زمین با جالیز پوشیده شده‌اند بنابراین بر اثر آسیب‌های ایجاد شده در اثر بارندگی، به راحتی قابلیت بازسازی دارند.

گردان با اشاره به انجام بررسی‌های لازم از پیاده‌روهایی که نیاز به بازسازی دارند، یادآور شد: در حال حاضر بازسازی بخشی از پیاده‌روها آغاز و اعتبارات آن تخصیص یافته است و این بازسازی‌ها بر اساس میزان خرابی، میزان تردد و ضروری بودن انجام می‌گیرد.

ایسنا

نظرات