مديركل حراست توانير؛ خدمت در صنعت برق 24 ساعته است/ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق تبريز، مجتبي قرباني مديركل حراست مركزي توانير در مراسم توديع و معارفه مدير حراست اين شركت با تاكيد بر اينكه خدمات صنعت برق 24 ساعته بوده و همواره ساري و جاري است، افزود: «پيك مصرف» در صنعت برق مفهومي ندارد؛ چرا كه ما در تمام فصول سال و به صورت شبانه روزي در حال خدمت به مردم هستيم.

وي ادامه داد: اكنون پس از گذراندن دوران پيك مصرف در تابستان با پيك زمستان مواجه هستيم و اين چالش هيچ گاه براي ما تمامي ندارد، بلكه هر فصل فضاي مختص به خود را دارد و ما بايد خود را با آن تطبيق دهيم. به طوريكه الان با مشكل سوخت رساني نيروگاه ها و ناترازي در مصرف گاز و برق مواجه هستيم.
قرباني در ادامه به اهميت وجودي دفتر حراست در سازمان ها تاكيد كرد و گفت: مديران حراست وظيفه نظارت بر رفتار و عملكرد مديران و كاركنان، از پايين ترين رده تا بالاترين رده را بر عهده دارند و با اين كار ضمن تقويت و ارتقاي سلامت اداري، به پيشبرد اهداف مجموعه هاي خود كمك مي كنند.
وي در تشريح حرف به حرف واژه «حراست» گفت: (ح) حريص نبودن، (ر) راستگويي، (ا) اخلاق مداري، (س) سّر نگه داري و (ت) تعامل گرايي را براي ما تداعي مي كند و ما با تكيه بر اين اصول حركت مي كنيم.
قرباني تصريح كرد: خدمت به مردم، خط قرمز مديران حراست است، در اين راستا رفع موانع و هموار كردن مسير براي خدمت گذاري بر مردم همواره اولويت ما بوده و هست.
گفتني است، در اين مراسم وحيد ذريه بهروزي به عنوان مدير دفتر حراست و امور محرانه شركت توزيع نيروي برق تبريز و علي شعوري ميلاني به عنوان مدير دفتر حراست برق منطقه اي آذربايجان معرفي شدند.



عباس حسامي در مراسم توديع و معارفه مديران حراست شركت توزيع نيروي برق تبريز با بيان اين مطلب گفت: در علم پزشكي اصطلاحي به نام پيشاهنگي وجود دارد كه به فرايند انجام آزمايش ها از بيمار و ارزيابي اينكه چه درماني ممكن است روي بيمار جواب بدهد يا ندهد، اشاره دارد. بدين نحو مديران حراست نيز چنين نقشي در اداران و سازمان ها دارند.
وي ادامه داد: مسئولين حراست با بررسي و ارزيابي تمامي امور، مي توانند مديران را راهنمايي كرده و با مطرح كردن تبعات يا نتايج مثبت برنامه ها و طرح ها در سيستم و حتي در مواردي ارائه راه حل، مانع از بروز مشكل در آينده شوند.
حسامي افزود: عملكرد حراست ها مي تواند به پايداري سيستم ها نيز كمك كند.
وي با تاكيد بر اينكه قدرت كنترل نشده باعث ايجاد فساد مي شود، افزود: اگر مديري قدرت بي حد و حصر داشته باشد و مورد حمايت بي اندازه قرار بگيرد، فساد به وجود مي آيد. به همين دليل ضرورت نظارت بر عملكرد تمام مديران و كاركنان حتي مسئولين حراست ضروري است.
مدير عامل شركت در تشريح وظايف مديران حراست گفت: اين افراد وظيفه نظارت و بيان اشتباهات تمام پرسنل ادارات را بر عهده دارند و نبايد به خاطر عمل به مسئوليت مورد نقد قرار بگيرند.
حسامي، تغيير را لطف الهي عنوان كرد و ادامه داد: تغيير امري واجب و ضروري است كه موجب تعالي و رشد مي شود.

همچنين در اين مراسم ضمن اهداي لوحي از زحمات صابر سقندل اصل؛ مدير سابق دفتر حراست و امور محرمانه شركت قدرداني و طي حكمي وي به عنوان مشاور مدير عامل منصوب  شد.
يادآور مي شود، اين مراسم ظهر امروز با حضور عباس حسامي؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تبريز، رسول اسماعيل زاده؛ مديرعامل شركت برق منطقه اي آذربايجان، مجتبي قرباني؛ مديركل دفتر مركزي حراست شركت توانير و دانش معاون پرسنلي دفتر مركزي حراست شركت توانير برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات