حفظ کرامت و حقوق شهروندی با استقرار سامانه (سرا ۱۰)

حفظ کرامت و حقوق شهروندی با استقرار سامانه (سرا ۱۰)

به گزارش شهریار ، محمدرضا کاظمی در جلسه هم اندیشی در خصوص استقرار و بهره برداری از سامانه یکپارچه شهرسازی سرا ۱۰، اظهار کرد: برای اداره مطلوب شهر و هوشمندسازی آن باید از ابزار فناوری اطلاعات به‌صورت عملیاتی و بهینه استفاده شود تا سرعت و دقت برای انجام فعالیت‌های مختلف افزایش یابد.

کاظمی تلاش و برنامه‌ریزی برای تحقق شهر و شهرسازی الکترونیک را امری مهم دانست و افزود: به همین سبب در صدد حرکت به سمت تحقق شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک و شهرسازی الکترونیک هستیم و در این راستا تحقق شعار خدمات غیر حضوری، استقرار سامانه‌های توسعه هوشمند شهر است.

وی تصریح کرد: سامانه یکپارچه شهرسازی (سرا ۱۰) در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان، در حال اجرا است تا شهروندان تبریزی بتوانند از خدمات غیرحضوری شهرداری در حوزه شهرسازی و معماری استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز ادامه داد: از جمله خدماتی که در این سامانه ارائه می‌شود، خدمات واحد شهرسازی است که در گام نخست فرایند استعلامات ملکی در آن بارگزاری خواهد شد و امیدواریم پس از دریافت و پالایش بازخوردها از فرایندهای مختلف و فعالیت روی دیگر موارد، بتوانیم تمام فرایندها را گام به گام در اختیار شهروندان قرار دهیم.

در پایان اعضای کمیته نظارت و پایش و کمیته فرهنگ سازی و آموزش از سوی معاونت ها و ادارات مشخص و مقرر شد در جلسات بعدی ضمن آموزش این سیستم، برنامه ریزی های لازم برای استقرار و بهره برداری از سامانه مذکور توسط کمیته ها انجام گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات