برگزاری کارگاه های آموزشی تحت عنوان "راهکارهای پیشگیری از طلاق" و "زندگی به سبک ایرانی - اسلامی"

برگزاری کارگاه های آموزشی تحت عنوان "راهکارهای پیشگیری از طلاق" و "زندگی به سبک ایرانی - اسلامی"

به گزارش شهریار ، محمد حسین زاده مدیرعامل این شرکت از برگزاری کارگاه های آموزش شهروندی با عنوان "راهکارهای پیشگیری از طلاق" و "زندگی به سبک ایرانی – اسلامی " با هدف تحکیم بنیان خانواده برای کارکنان این شرکت خبر داد.

وی افزود: به همت واحد آموزش این شرکت و براساس تقویم و برنامه های تعیین شده در سال ۱۴۰۳ در حوزه آموزش کارکنان و توانمندسازی خانواده ها،  اتوبوسرانی تبریز اقدامات آموزشی و مشاوره ای ویژه ای را با حضور کارشناسان امر در قالب برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی و مشاوره انجام می دهد.

حسین زاده ادامه داد: بر همین اساس یک دوره کارگاه های آموزش شهروندی با عنوان "راهکارهای پیشگیری از طلاق" و زندگی به سبک ایرانی - اسلامی"  با هدف تحکیم بنیان خانواده، مهرورزی، درک و تفاهم متقابل، رفتار با فرزندان، کنترل رفتارهای عصبی و ... با تدریس دکتر جبرئیلی برگزار که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه بر استمرار برگزاری کارگاههای آموزشی در موضوعات مختلف روانشناسی، نحوه رفتار با همکاران و شهروندان و حسن برخورد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، کنترل خشم و رفتارهای عصبی و ... برای کارکنان اداری و رانندگان این شرکت تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات