برگزاری کارگاه مدیریت پسماند و تفکیک زباله در بوستان قرآن

برگزاری کارگاه مدیریت پسماند و تفکیک زباله در بوستان قرآن

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: تفکیک زباله فرآیندی است که در آن زباله‌ها را از یکدیگر جدا کرده و به عناصر مختلف تفکیک می‌کنند تا انجام کارهایی مانند بازیافت، راحت‌تر انجام شود.

وی افزود: معمولا زباله‌ها را به دو گروه زباله‌های خشک و زباله‌های تر تفکیک می‌کنند ولی در مرحله بعدی ممکن است هر کدام از این موارد، به مواد کوچکتری تفکیک شوند.

آدی بیگ عنوان کرد: کارگاه مدیریت پسماند و تفکیک زباله  و آموزش استفاده از اپلیکیشن بهروب، با حضور کارشناس محترم خانم حیدرنژاد روز دوشنبه در بوستان قرآن برگزار شد.

گفتنی است، این کارگاه به همت شهرداری منطقه ۷ و با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراه با اهدای جوایز به برندگان پویش ساخت کاردستی با وسایل دور ریز برگزار شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگسازی از مدارس گفت: با معرفی نمایندگان مدارس محله خلجان، آموزش و فرهنگ‌سازی بهروب را آغاز می کنیم.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای آموزش‌های بهروب در مدارس، اینبار آموزش برای مدارس حلیمه و ایثار در محله خلجان توسط شهرداری ناحیه ۴ صورت گرفته است.

وی افزود: آموزش و پرورش از جمله دستگاه‌های مهم و بنیادی در کشور است که وظیفه تربیت نسل جدید کشور را دارند از این‌رو اگر بخواهیم در مدیریت شهری به یک جایگاهی برسیم نباید از نقش پررنگ دستگاه تعلیم و تربیت غافل شویم.

شهردار منطقه ۷ تبریز یادآوری کرد: کارشناسان سازمان پسماند برای آموزش دانش آموزان، معلمان و مدیران مدرسه و نحوه استفاده از اپلیکیشن و سامانه بهروب  به این مدارس مراجعه کرده اند.

گفتنی است نقش شهرداری در موضوع  بهروب  این است تا هماهنگی بین نمایندگان مدارس را ایجاد کرده و آموزش‌های شهری را در آن مدارس ارائه دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات