این شرکت واردکننده انواع عایق های صوتی، عایق های حرارتی و عایق های رطوبتی می باشد. این عایق ها دارای آخرین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا هستند و استانداردها و تأییدیه های اروپایی و آمریکایی از جمله ASTM، BS، TÜV و همچنین تأییدیه تست مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی ایران را دارا می باشند.

عایق های صوتی شرکت آرام گستر پارس از جنس فوم های ضد صدای نانو بوده و توانایی جذب صوت و جلوگیری از انعکاس و انتقال آن، کنترل شدت صدای اطراف، کاهش خروج صدا از دیوارها و نهایتاً ایجاد محیطی آرام و به دور از تنش را بدون نیاز به هیچ گونه ماده ترکیبی اضافی از جمله پشم شیشه و پشم سنگ را دارا می باشند. همچنین از این فوم های آکوستیک نانو به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و ایجاد پدیده مخرب کندانس استفاده می کنند.

فوم های آکوستیک این شرکت دارای دو مدل دوطرف صاف و شانه تخم مرغی هستند که بسته به نوع کاربری و شدت صدا از ضخامت های ۲ و ۴ سانتی متری برخوردار می باشند. انواع کاربری این فوم های صداگیر در دیوارهای مشترک بین واحدها، استدیوهای ضبط صدا، خودروها و لوکوموتیوها، سالن جلسات، کنسرت ها، کتابخانه ها، سینما ها، محفظه های توربین ها، پمپ ها، کمپرسورها، دیزل ژنراتورها و … می باشد.