نشریه بازار ساختمان و تاسیسات در سال جاری با توزیع حرفه ای خود رضایتمندی شما را جلب خواهد کرد

توزیع و شرکت در کلیه نمایشگاهها وهمایشهای تخصصی ساختمانی- توزیع در پروژه های عمرانی وساختمانی - ارسال پستی به صورت تخصصی و حرفه ای - فروش در باجه های روزنامه فروشی و چاپ مرغوب با جدیدترین تکنولوژی و کاغذ با کیفیت.
بالارفتن فروش و نمایش برند شما شعار ماست
نشريه بین المللی بازار ساختمان و تأسيسات يكي از چند نشريه ماهانه متخصص ساختماني بوده كه توانسته است با كوشش مستمر خود ظرف مدت 4 سال، در ايجاد رابطه بين اساتيد دانشگاه، نهادهاي تحقيقاتي، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن، مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي، شركت‌هاي توليدكننده مصالح ساختماني و شركت‌هاي ساختمان‌سازي و عامه مردم به‌عنوان مصرف‌كننده، نقش مؤثري را در ايجاد ارتباط تا به امروز ايفا نماید
ويژگي‌هاي بارز نشريه بازار ساختمان و تاسیسات:
چاپ نشريه با بهترین كيفيت چاپ رنگي در بين نشريات كشور
برگزیده شدن به عنوان برترین نشریه در کیفیت چاپ نشریات با قطع روزنامه ای کشور
نشریه بازار ساختمان و تاسیسات با صرف هزینه های هنگفت چاپ و استفاده از مرغوب ترین کاغذ 60 گرمی گلاسه فرانسوی و با استفاده انحصاری از برترین دستگاه چاپ موجود در کشور (دستگاه چاپ هایدلبرگ آلمان) و همچنین بهره گیری از برترین نیروی انسانی چاپ رول کشور و نظارت مستقیم مدیران ارشد نشریه بر روی فرآیند چاپ توانسته است نشریه ای با کیفیت بین المللی تهیه نماید. بطوریکه کیفیت چاپ نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهایی آسیایی زبانزد عام و خاص شده است. بدین ترتیب زمینه معرفی محصولات شرکتها به زیباترین صورت ممکن فراهم می سازد.
حضور مستمر در نمایشگاههای معتبر ساختمان در سراسر کشور
نشریه در اكثر نمايشگاههاي تخصصي ساختمان و همايشهاي مرتبط در تهران و بعضي از مراكز استانها. حضور دارد و نمایشگاهها نیز با اختصاص بهترین فضاهای نمایشگاهی خود به این نشریه زمینه ساز توزیع بیش از 6 هزار نسخه در ماه از نشريه را به‌صورت رايگان به شركت‌هاي غرفه‌دار در نمايشگاه ها و بازديدكنندگان فراهم می سازد.
حضور موثر در نمایشگاه ساختمان تهران و انتشار راهنمای بازدید از نمایشگاه
در نمایشگاه ساختمان تهران امسال نیز نشریه بازار ساختمان و تاسیسات در سه نقطه کلیدی نمایشگاه واقع در درب شمال، درب جنوب و غرب سالن میلاد مستقر می شود و راهنمای بازدید از نمایشگاه را نیز همانند سالهای گذشته منتشر می کند و شرکتهای حاضر می توانند دعوت بازدید از غرفه خود را در راهنمای بازدید از نمایشگاه به چاپ رسانند.