بتن سبک کرمان

تولید و فروش مواد اولیه بتن سبک-CLC ساخت ماشین آلات تولید بتن سبک تولید بلوک

گروه تولیدی و صنعتی دریم بتن فعالیت خود را با هدف ایجاد و گسترش زمینه استفاده از مصالح نوین ساختمانی ، علی الخصوص بتن سبک از سال 1380 آغاز نمود . از دیگر اهداف این مجموعه ارتقاء سطح کمی و کیفی مصالح نوین ساختمانی و نیز تامین مواد اولیه مورد نیاز در این بخش می باشد که هم اکنون این مجموعه به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات ، مواد اولیه و بلوکهای نوین ساختمانی در کشور تبدیل شده و توانایی رقابت با شرکت های مشابه خارجی را دارا می باشد .
فعالیت این مجموعه در زمینه تولید ماشین آلات پرتابل فوم بتن و راه اندازی خطوط تولید بلوک های CLC از سال 1385 آغاز گردید . هم اکنون با راه اندازی بیش از 40 خط تولید و ساخت بیش از 100 دستگاه پرتابل ، این مجموعه دارای درخشان ترین و معتبرترین رزومه اجرایی در کشور می باشد .
با توجه با اهمیت کاهش هزینه ها و زمان در پروژه های اجرایی و افزایش سرعت ، تحویل کلیه محصولات تولیدی این مجموعه در کوتاهترین زمان نسبت به سایر تولیدکنندگان در ایران می باشد . علاوه بر آن با افزایش راندمان و سرعت عمل کلیه ماشین آلات ، این مهم به صورت فزونه برآورده می گردد .
همچنین در زمینه تولید بلوک های نوین با مقاومت بالا ، وزن تمام شده کمتر ، کاهش هزینه های اجرایی و سرعت عمل بالاتر ، این مجموعه به دستاوردهای مطلوبی رسیده که محصول آن تحت عنوان نانو بلوک در بازار عرضه می گردد . نانو بلوک های تولیدی توسط این مجموعه بدر قالبهای فاق و زبانه دار و به صورت قفل شونده عرضه می گردند که بدون استفاده از مصالح و تنها توسط چسب های مخصوص استفاده شده و می توان به صورت کامل گچ و خاک را از روی آن حذف نمود .
در راستای حفط و ارتقاء اصول مشتری مداری و جهت ارائه محصولات با کیفیتی در حد استاندارد ، گروه تولیدی و صنعتی دریم بتن آغاز به تولید کلیه مواد اولیه مورد نیاز در صنعت بتن سبک مانند انواع فوم ، الیاف PP ، سخت کننده ها ، روان کننده ها ، ژل میکروسیلیس و انواع چسب با بالاترین کیفیت نموده است .
در پایان گروه تولیدی و صنعتی دریم بتن آمادگی خود را برای تولید ، ساخت و عرضه هر محصولی در جهت افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها و زمان ساخت و ساز اعلام می نماید .