شرکت صنایع هفت الماس ( سهامی خاص) با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی در سال ۱۳۸۲با ظرفیت اسمی سالانه ۱۰۰/۰۰۰تن در سال و ضخامت ۰/۳تا ۲میلیمتر و عرض ۱۰۰۰و ۱۲۵۰در استان قزوین با همکاری متخصصین داخلی به بهره برداری رسید. این واحد صنعتی بزرگترین تولید کننده ورق گالوانیزه در کشور مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است که علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه سهم بسزایی در تحقق خودکفایی، توسعه صنعتی و رشد اقتصادی کشور دارا می باشد.

فاز اول خط تولید نورد سرد در تیرماه ۱۳۸۷با ظرفیت ۸۰۰/۰۰۰تن در سال و ضخامت ۰/۱۳تا ۲میلیمتر ورق نورد سرد به بهره برداری رسیده و تولیدات این واحد ضمن تامین ورق برای خطوط گالوانیزه هفت الماس سهم بسزایی از بازارمصرف داخلی و صادراتی را نیز تامین می کند.

در راستای طرح توسعه خطوط و نیاز سنجی بازار و بهبود کیفیت، شرکت صنایع هفت الماس در سال ۱۳۹۱ خط جدید گالوانیزه رابا استفاده از تکنولوژی پاک مورد بهره برداری قرار داد که علاوه بر افزایش توان تولید، کیفیت و سرعت تولیدرا بهبود بخشیده است. علاوه برآن خطوط گالوانیزه رنگی و گالوآلوم در حال راه اندازی بوده و محصولات مختلف آن پس از طی مراحل آزمون در سال ۹۲به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت در کنار توانمندیهای تولیدی، در سال ۹۱بعنوان اولین کاندیدای صنعت سبز کشور در زمینه فولاد، برگزیده شده است.