يكي از بزرگترين و مجهزترين واحدهاي شيميايي كشور است كه در سال 1367 با توليد انواع چسب هاي صنعتي و با ظرفيت توليد سالانه 1000 تن، پا به عرصه صنعت و تجارت نهاد كه با بهره گيري از توان متخصصان خود و با استفاده از دانش و فناوري روز، به توليد انواع چسبهاي صنعتي بر پايه رزينهاي محلول درآب، پلي كلروپرن، كائوچوي طبيعي، PVC ، پلي اورتان، دكسترين ها، نشاسته ها و ... پرداخت.

اين شركت در سال 1379در راستاي توسعه و كسب بازار جهاني بر اساس مطالعات و برنامه ريزي هاي بلند مدت و آينده نگرانه خود بر مبناي ورود كشور به سازمان تجارت جهاني (WTO) در كنار ديگر بخش هاي توليدي خود اقدام به توليد حلال هاي آلي از جمله بوتيل استات، اتيل استات، ايزو بوتيل استات، وايت اسپريت، حلال هاي آروماتيك و انواع تينرها با ظرفيت توليد سالانه 10000 تن نمود.

با احداث و راه اندازي اين خط توليد، شركت شيميايي و صنعتي كاوه تبديل به يكي از بزرگترين توليد كنندگان بوتيل استات و اتيل استات، ايزو بوتيل استات، وايت اسپريت و حلال هاي آروماتيك در ايران گرديد. لازم به ذكر است كه توليدات اين واحد مي تواند از نظر كيفيت با نمونه هاي خارجي به راحتي رقابت نمايد.

امروز ما مفتخريم كه به عنوان يكي از واحدهاي موفق توانسته ايم گامي بزرگ در جهت توسعه و پيشرفت صنعت كشور برداريم و در اين راستا بعنوان واحد صادراتي نمونه از سوي (كار گروه توسعه استان مركزي) در سالهای 1380 و 1385 برگزيده شده ايم همچنین این شرکت مفتخر به دریافت گواهینامه بین المللی GSI در سال 1385 و نیز دریافت تندیس بلورین و لوح تقدیر از چهارمین جشنواره بین المللی اقتصاد سبز در سال 1386 می باشد.