شرکت حقوقی عدل گستران کریمان سبز

شرکت حقوقی عدل گستران کریمان سبز یک شرکت در شهر تهران می باشد

شرکت حقوقي عدل گستران کريمان سبز به شماره ثبت 9677 در سال 1388 و با موضوع  ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقي تاسيس شده است .
از مهمترين اهداف مجموعه ارائه خدمات متمايز و شايسته حقوقي و وکالتي ، بالا بردن سطح علمي وکلا ، افزايش آگاهي عمومي نسبت به مسائل حقوقي و نظام مند کردن خدمات متنوع حقوقي مي باشد . افزايش رضايت مشتريان و تعهد به برآوردن نيازهاي حال و آتي ايشان جزء اولويتهاي اوليه شرکت ماست . استقرار و نگهداري سيستم مديريت کيفيت ساز و کاريست که با آن به بالندگي و رشد مجموعه خود همت گماشته و از طريق پايش و اندازه گيري اهداف و خط مشي ، بهبود مستمر را در سازمان خود نهادينه خواهيم نمود .
شرکت ما : افزايش سودآوري را از طريق  توسعه کمي و کيفي خدمات ، ايجاد ارتباط سودمند متقابل با مشتريان ، کارکنان ، تامين کنندگان و ساير ذينفعان خود در نظر مي گيرد . در اين راستا ايجاد تنوع در ارائه خدمات ، استفاده از به روزترين تکنولوژي ها ، ارائه با کيفيت ترين خدمات و سهولت برخورداري از خدمات حقوقي را مبناي عمل خود قرار داده ايم .
ما آموزش و افزايش نقش کارکنان خود را زمينه ساز آگاهي و تعهد آنها به حفظ و مراقبت از سيستم مديريت کيفيت مي دانيم . در اين راستا مديريت ارشد به اجراي برنامه هاي تنظيم شده در اين نظامنامه متعهد بود و تلاش خود را در جهت تمرکز دادن فعاليتها و مشارکت و همت کليه کارکنان مجموعه در راستاي رسيدن به اهداف به کار خواهد بست .

قراردادهای نصب و راه اندازی ماشین آلات

- قراردادهای مهندسی طراحی ساخت نصب و راه اندازی کارخانه ، تاسیسات زیر بنایی ، جاده و....

- قراردادهای حمل و نقل

- قراردادهای حق العمل کاری

- قراردادهای پیمانکاری

- قراردادهای پیمانکاری سیویل ( Turnkey-EPC )و ... ؛