طراحی غرفه های نمایشگاهی و غرفه آرایی:
منظور از غرفه آرایی در حقیقت همان طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد. پس از یک طراحی اصولی ، زیبا و کاربردی نوبت به اجرای آن و یا همان غرفه سازی و ساخت و ساز غرفه می رسد. در این مرحله باید توجه داشت که بهترین و زیباترین طرح ها نیز اگر خوب و دقیق اجرا نشوند، نمی توانند پاسخگوی نیاز یک غرفه دار باشند پس باید به اصول دقیق و صحیح غرفه سازی توجه داشت.
امروزه طراحی غرفه های نمایشگاهی با کمک متریال های جدید و نو اوری در ساخت و ساز به طراحان کمک می کند تا بتوانند ایده های خود را به طور کامل اجرا کنند. در این زمینه می توان از تجهیزات جدید نور پردازی،  تجهیزات پوشاننده کف غرفه و ... استفاده کرد و زمان ساخت و ساز را به حد اقل و زیبایی غرفه را چند برابر نمود. در برخی از غرفه سازی ها و غرفه آرایی ها نیز می توان برخی از تجهیزات را بصورت اجاره ای تهیه نمود تا غرفه داران متحمل هزنیه های سنگین نشوند.
مشاوره بازاریابی نمایشگاهی
شرکت سازه های پایدار سبز آمادگی خود را جهت ارائه مدرن ترین و منحصر به فرد ترین طرح های غرفه های نمایشگاهی اعلام می دارد . این شرکت ، با بهره گیری از کارشناسان مجرب و حرفه ای ، تمام انچه شما از طراحی یک غرفه و سالن انتظار دارید را مهیا خواهد ساخت .
در دنیای تجارت امروز اطلاعات نقش اساسی و تعیین کننده ای را ایفا میکند .شناخت بازارهای هدف و چگونگی انتقال اطلاعات، دو عامل اصلی موفقیت در تبلیغات میباشد.