شرکت اسکان آسایش با سالها تجربه در تولید انواع کانکس و سازه های پیش ساخته وبرخوردار بودن از علم و دانش در زمینه ی مشاوره و طراحی کانکس های گوناگون، بصورت مستقیم پا در عرصه ی فروش     گذاشته تا محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

با قیمت کمتر و با اعتماد بیشتر از ما خرید نمایید

شرکت اسکان آسایش در امر تولید کانکس دارای مشاورین و مجریانی می باشد که در این زمینه دارای سابقه ای بیش از50 سال می باشد و همین امر باعث گردیده که شرکت اسکان آسایش جزو چندین تولیدکننده برتر کانکس و سازه های پیش ساخته در ایران و خاورمیانه باشد.

شرکت اسکان آسایش با افتخار به این قضیه به استحضار شما مشتریان گرامی می رساند که این شرکت مجری پروژه های متعددی در کشورهای همسایه چون ارمنستان، افغانستان، ترکیه و مخصوصا عراق می باشد و دارای سابقه ای درخشان در امر صادرات کانکس و سازه های پیش ساخته در ابعاد مختلف به کشورهای خارجی و همسایه می باشد.

شرکت اسکان آسایش علاوه بر تولید کانکس های روتین در ابعاد استاندارد جهت تجهیز کارگاه ها و پروژه های عمرانی و ساختمانی، پروژه های راهسازی و سد سازی و کانکس های مدیریتی و دفتری و...بنا به تخصص اصلی خود انواع کانکس و سازه های پیش ساخته و خانه پیش ساخته سفارشی طبق سلیقه مشتری را نیز تولید می نماید.

لازم به ذکر است که تخصص اصلی شرکت اسکان آسایش وکادر تولید آن ساخت انواع خانه پیش ساخته ، سازه ویلایی، اداری، تفریحگاهی و... بصورت پیش ساخته می باشد اسکان آسایش تولیدکننده انواع سازه های پیش ساخته با کاربری های مختلف در سراسر کشور و خارج از کشور می باشد و محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه و با قیمت تولید و بسیار مناسب عرضه می نماید.

ویژگی بارز دیگری که شرکت اسکان آسایش را از سایر تولیدکننده ها متمایز می نماید، توانایی تولید کانتینر در ابعاد و طرح های مختلف و کاربری های گوناگون می باشد.لازم به ذکر است که گروه اسکان آسایش جزو معدود شرکت های تولید کننده کانتینر در داخل ایران می باشد.

نشانی دفتر مرکزی شرکت اسکان آسایش: جاده قدیم قم- کهریزک- مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه دوم - واحد 48
آدرس کارخانه: تهران - آزادگان بعد از پل کمربندی - اول چهاردانگه - بلوار ایران خودرو دیزل - انتهای بلوار شرکت اسکان آسایش