شرکت پالومینو یکی از تولیدکنندگان فعال در عرصه تولید درب وپنجره های مدرن اروپایی آلومینیوم ترمال بریک و اختصاصی ، آلوپ وین و upvc با برندهای لورنزو و آکپای ترک محسوب میشود و هم اکنون در کارخانه ای در منطقه صنعتی شهرتبریز ، محصولات خود را به مرحله تولید می رساند.علاوه بر کیفیت ، تعهد به گارانتی و خدمات پس از فروش و هم چنین ارتباط با مشتریان ، پالومینو رابه یکی از بهترینهای این صنعت تبدیل نموده است .

این شرکت با استفاده از مرغوبترین پروفیل آلومینیوم (ترمال برک و اختصاصی ) در پی هدف والای خود که کیفیت برتر و رضایت مشتری است ، جامه عمل پوشانده است و با در دست داشتن مرغوبترین شمش و بیلت های دو گال و بهترین مکانیزه سیستم رنگ و پروفیل و شیشه دو جداره طبق استانداردهای روز دنیا به بهره برداری رسیده است .

این شرکت برای اولین بار در سطح ایران با در دست داشتن برترین تکنولوژی روز دنیا پنجره ها وشیشه های نانو را به مشتریان ارايه میدهد. برای حفظ ترکیب پنجره های تولیدی ما سعی می کنیم با صلاحدید مشتری از یراق آلات مناسب استفاده نماییم ، که نمونه تقلبی آن وجود ندارد.هم چنین توانایی مالی خوب شرکت و تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا از وارد کنندگان و نمایندگی پروفیل های متنوع منجر به ارايه محصولات با قیمتهای فوق العاده مناسب برای مصرف کنندگان گردیده است .

در آخر بخش پشتیبانی در مجموعه پالومینو یکی از مقوله های مهم این شرکت است که بدین جهت مهندسین فنی شرکت کار خدمات پس از فروش و پشتیبانی را بر عهده گرفته است و هرلحظه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستند .