فروشگاه مرادی با سابقه ای درخشان و پایبندی به اصول و تعهدات اخلاقی بعد از 30 سال کسب تجربه در امر فروش محصولات بهداشتی و ساختمانی در بازارهای داخلی و خارجی در سال 1384 با سرمایه توکل به خدا و به پشتوانه اعتبار حاصل از سال ها خوش عهدی در راستای تحقق اهداف دیرینه خود تصمیم به ایجاد مجموعه منظم تجاری پخش البرز گرفت.

گروه پخش البرز با هدف ایجاد اشتغال و خدمت صادقانه به بازار صنعت ساختمان و ارتقاء سطح کیفی آن و کمک به تسریع حرکت صنف لوازم بهداشتی ساختمانی در مسیر مکانیزه شدن هنگام با بازارهای خارجی ایجاد گردید. و با ایجاد فضاهای مناسب و به کارگیری دانش بروز فروش و پرسنل کار آزموده شروع به توزیع پرقدرت و منظم محصولات لوکس آشپزخانه از قبیل سینک، هود، گاز و فر را در قلب تپنده بازار ایران، تهران نمود و تنها پس از مدتی نه دور از انتظار به عنوان یکی از کاملترین و گسترده ترین سیستم های پخش در ایران معرفی گردید. از دلایل موفقیت پخش البرز می توان به مشتری مداری، سبد کالای متنوع و ارسال سریع کالا از طریق انبارهای متنوع این گروه اشاره کرد.

با توجه به نیاز بازار داخلی و درخواست کالا، گروه پخش البرز در سال 1390 تحقیقات خود را در زمینه واردات کالا شروع کرد. کیفیت، تنوع ومدل های به روز و مناسب بازار ایران از جمله آیتم های مهم در این امر به شمار می رفت که برای اولین بار در اردیبهشت ماه 1391 برند کلایبرگ به بازار ایران معرفی گردید.

محصولات کلایبرگ حاصل تجربه چندین ساله گروه پخش البرز با استقبال بی نظیر همکاران و مصرف کنندگان گرامی قرار گرفت و هم اکنون به عنوان یکی از برندهای با کیفیت و مورد اطمینان و با پشتیبانی، خدمات پس از فروش قوی در سراسر ایران امیدوار است در آینده ای نزدیک اهداف از پیش تعیین شده را پشت سر گزارده و در کنار شما نیاز بازار داخلی کشور را تامین نماید.