شرکت فرآشیان میهن در سال 1383 با بهرگیری از کادری مجرب و متخصص تاسیس گردید. هیات موسس این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بوده و در زمینه تکنولوژی بتن تحصیلات آکادمیک و تجربیات اجرای مفیدی داشتند.
شرکت فر آشیان میهن به منظور تولید تخصصی انواع قطعات پیش ساخته بتنی با مقاومت بالا ااقدام به راه اندازی کارخانه تمام اتوماتیک با استفاده از تجهیزات روز دنیا و با بهره گیری از مهندسین . تکنسین های ماهر و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات، برای تولید فراورده های بتنی با هدف رعایت استاندارد ها و ارتقاء دائمی کیفیت به فعالیت های خود ادامه می دهدو تبدیل شدن به کامل ترین مجموعه تولید قطعات پیش ساخته بتنی در ایران را به عنوان چشم انداز خود تعیین نموده است. درباره ما

موضوع فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه در زمینه ارائه خدمات مهندسی عمران ، شهر سازی و معماری، کارخانجات صنعتی مصالح ساختمانی، خدمات مدیریت طرح وروش های نوین ساخت ، صادرات و واردات کلیه کالاهای ساختمانی ، شرکت در مناقصات و مزایدات و سایر فعالیت های مجاز مرتبط با موضوع شرکت میباشد. کارخانه تمام اتوماتیک تولید قطعات پیش ساخته بتنی فر آشیان، در شهرک شمس آباد ، بزرگترین شهرک صنعتی کشور به مساحت 4020 متر مربع در بهترین نقطه شهرک واقع شده است. فاصله کارخانه تا شهر تهران تنها 35 کیلومتر می باشد.