مشخصات کالای  KIZER                                

     کایزر از آغاز کار سعی بر تولید محصولی استوار بر پایه های بهترین کیفیت، رقابت با طراحی روز دنیا و استفاده از متریال طبیعی داشته است. به همین جهت، با استفاده از متریال بسیار با کیفیت روز دنیا، اعم از چوب ترمووود فنلاندی، یراق آلات اتریشی (برندBLUM)، چسب ضدآب آلمانی و رنگ پوششی (عایق) ترکیه ای، کوشیده است تا عمر مفید محصولات را همگام با کارایی مناسب، افزایش دهد.

   کایزر جزو معدود برندهای معتبر بازار تولید و فروش محصولات بهداشتی ساختمان در ایران است که با افتخار و اطمینان، محصول خود را یک سال ضمانت می نماید و 5 سال خدمات پس از فروش آن را بر عهده می گیرد.

   کایزر همچنین با استفاده از تکنولوژی روز کشور آلمان در این زمینه، اتصالات چوب به چوب نوینی طراحی کرده است. در طراحی محصولات کایزر نکته ی ایجاد احساس آرامشدر مصرف کننده مدنظر قرار داده شده و به همین خاطر چوب و سنگ (به لحاظ ساختار طبیعی هر دو)، برای ساخت  این محصولات انتخاب گردیده اند.

سؤالی که برای بسیاری از مصرف کننده ها مطرح می شود، اینست که آیا چوب در برابر آب و حشرات، مقاوم است؟

کایزر برای پاسخ به این سؤال، فرآیند تولید چوب ترمو را بازگو می نماید:

فاز نخست تولید:

            افزایش دما و خشک کردن چوب. در آغاز فرآیند ترمووود (termo wood)، دمای چوب با استفاده از گرما و بخار آب، به یکباره افزایش داده می شود. به نحوی که دمای کوره به 100 درجه سانتی گراد می رسد.
سپس به تدریج و به شکل یکنواخت، دما تا130درجه سانتی گراد افزایش داده می شود. در این فاز  فرآیند،
از بخار آب برای جلوگیری از ترک برداشتن و نیز واکنش شیمیایی، بهره گیری می شود. در این مرحله، میزان رطوبت چوب ترمو، تقریباً به صفر می رسد.

فاز دوم تولید:

      وقتی خشک سازی چوب انجام گرفت، در فاز دوم، دمای چوب را به 180 تا 215 درجه سانتی گراد افزایش
می دهند. این فرآیند، 2 تا3 ساعت ادامه می یابد. سپس با استفاده از بخار آب، از آتش گرفتن چوب جلوگیری
به عمل می آید.

فاز سوم تولید:

      پس از کاهش دادن دمای چوب به حدود 80 تا 90 درجه سانتی گراد، مجدداً به چوب رطوبت داده می شود تا به میزان رطوبت لازم برسد. در