اجرای طرح خدمات محله‌ای از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود

اجرای طرح خدمات محله‌ای از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود

به گزارش شهریار ، هادی بدری حامد با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح خدمات محله ای از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا هشتم خرداد ماه در تمامی محلات و مناطق تبریز اجرا خواهد شد.

بدری در خصوص این طرح افزود: در قالب طرح خدمات محله ای، لکه گیری آسفالت و چاله زدایی معابر، پاکسازی و شستشوی مبلمان شهری، حذف موانع فیزیکی و جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی، امحاء دیوار نوشته و سفیدکاری نیروها در دستورکار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول در اجرای این طرح محلات کم برخوردار و تمامی سطح حوزه خدمات مناطق و نواحی مختلف شهری خواهد بود گفت: لایروبی و پاکسازی آبروها، جوب ها و کانال ها، ترمیم جداول، پل ها و همسطح سازی دریچه ها، اجرای طرح های متنوع دیواری، پاکسازی زمین های خالی و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی سطح معابر از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب این طرح خواهد بود.

بدی افزود: از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب طرح خدمات محله ای می توان به رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر ، رفع و ساماندهی سد معبر مغازه ای و زنده گیری سگ های بلاصاحب اشاره کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه موفقیت هر طرحی در سایه همراهی و مشارکت شهروندان میسر خواهد بود گفت: به عنوان خادمان مردم تبریز در خدمات شهری شهرداری تبریز از شهروندان انتظار داریم با استفاده از سامانه بهروب و بازیافت و جداسازی پسماند در منزل ضمن بهره مندی از مزایای استفاده از این سامانه به سمت کاهش تولید زباله در سمت شهر حرکت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات