اطلاعیه به پیش خریداران مسکن‌ویژه

اطلاعیه به پیش خریداران مسکن‌ویژه

http://www.bananews.ir/اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از امتیازبندی پیش خریداران مسکن ویژه تهران دارای پرونده خبرداد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آمده است: متقاضیان دارای تاییدیه ثبت‌نام هرچه سریع‌تر جهت تشکیل پرونده فیزیکی اصل و کپی کلیه مدارکی که در سایت ثبت نام وارد کرده‌اند را به اداره راه‌وشهرسازی ارائه کنند.
طبق اعلام این اطلاعیه در صورتی که قبلا نسبت به این موضوع اقدام شده است نیازی به مراجعه نیست و امتیاز‌بندی صرفا برای متقاضیان دارای پرونده فیزیکی صورت می‌گیرد.
در این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران از ۲۵ شهریورماه سال گذشته با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و افتتاح حساب با واریز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است.
همچنین این متقاضیان از ابتدای مهرماه سال گذشته به سامانه ثبت نام به آدرس اینترنتی Tehran-maskanmehr.net مراجعه و اطلاعات و مدارک اسکن شده خود را ارائه دهند.
متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران که ثبت‌نام مرحله‌ای آنها از شهریور سال گذشته آغاز شده است باید پس از احراز شرایط و تایید ثبت‌نام به مدت پنج ماه، هر سه ماه یکبار ۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
این متقاضیان پس از پرداخت آخرین قسط به عنوان ۳۰ درصد هزینه زمین انعقاد قرارداد می‌کنند و کلید واحد مسکونی خود را تحویل خواهند گرفت.

    نظرات