یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان یزد خوش درخشید

یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان یزد خوش درخشید

با حضور سرهنگ همت زاده جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که به اتفاق کارشناس اداره امنیت انتظامی یگان به یزد آمده بودند از فعالیت ها و عملکرد یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد بازدید و تلاش ها و عملکرد  این یگان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در بازدیدی که از فعالیت ها و تلاش های این یگان بعمل آمد عملکرد خوب این یگان مورد توجه قرار گرفت و از انجام وظایف خوب فرمانده و پرسنل پرتلاش این حوزه که در جهت حفظ حقوق بیت المال تلاش چشمگیری داشته اند قدردانی شد.

در ادامه این حضور، نشستی نیز با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و معاونین و مسئولین ستادی برگزار شد که موارد و درخواست ها و مشکلات بهبود فعالیت های بعدی این یگان مورد بررسی قرار گرفت .

سرهنگ همت زاده با بیان اهمیت تاسیس و راه اندازی این یگان انتظامی بعنوان بازوی توانمند اجرای قوانین و احکام صادره از سوی مقامات قضایی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین در راستای حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی، یگان حفاظت سازمان ملی و زمین تشکیل شد و از زمان تاسیس تا کنون دست آوردهای خوبی را برای دولت داشته است و موجب گردیده تا منابع بیت المال و اراضی دولتی از تعرضات زمین خواران دور بماند و خوشبختانه تا به امروز شاهد کاهش چشمگیری در خصوص تصرفات غیر قانونی در سطح کشور بوده ایم.

در ادامه این نشست صمیمی، سید عباس مشکاتی سرپرست این اداره کل ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور این عزیزان  ضمن ابراز رضایت از عملکرد خوب فرمانده و پرسنل خدوم و پر تلاش این یگان گفت: از زمان راه اندازی این یگان در استان شاهد کاهش قابل توجه ای از تصرفات اراضی و تعرضات زمین خواران بوده ایم و به حول و قوه الهی می توانیم به جرات بگوئیم این تلاش ها باعث شده تا استان یزد در جایگاه قابل قبولی و در زمینه مبارزه با زمین خواری و کاهش تصرفات غیر قانونی قرار گیرد  و  به همین منظور مورد توجه مقامات ارشد سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این موفقیت ها حاصل همگرایی و همراهی همه واحد های این اداره کل به ویژ حوزه املاک و حقوقی با یگان حفاظت بوده افزود اگر این همراهی نبود شاید در این جایگاه قرار نداشتیم و اکنون که توانسته در این موقعیت قرار گیریم بسیار خرسندم.

مشکاتی در ادامه این جلسه افزود: موجب افتخار و مباهات بنده و همه همکارانم در اداره کل به ویژه در یگان حفاظت می باشد که   توانسته ایم در انجام وظایف خود بخوبی عمل کنیم و جا دارد در اینجا  شخصا" از زحمات سرهنگ خالقی فرمانده محترم این یگان و یکایک پرسنل و مامورین این یگان قددرانی نمایم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات