بررسی مسایل مربوط به تسهیلات بانکی تعاونی های مسکن مهر آذربایجان غربی

بررسی مسایل مربوط به تسهیلات بانکی تعاونی های مسکن مهر آذربایجان غربی


در این جلسه پس از بحث و بررسی تصمیماتی در جهت تسریع در تکمیل عملیات اجرایی پروژه ها و فرآیند رسیدن به اشتراک نظر در خصوص نحوه محاسبه اعطای تسهیلات اتخاذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این جلسه بر مساعدت و کمک به شرکت های تعاونی مسکن مهر تاکید کرد و گفت: براساس مصوبه آخرین جلسه شورای تامین مسکن استان، روند تکمیل پروژه های مسکن مهر استان به سه مرحله تقسیم بندی شده است.

ابراهیم مبارک قدم تصریح کرد: پروژه های مسکن مهر بالای ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی باید تا پایان امسال تکمیل شوند و طرح های نزدیک به ۸۰ درصد تا پایان سه ماهه اول سال آینده به پایان رسند.

وی ادامه داد: مقرر شده است که پروژه های با ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی که بیشتر واخدهای مسکن مهر مسئله دار است زمانبندی شده که تا پایان شش ماهه سال ۹۸ تکمیل شوند.

مبارک قدم بر تسریع در روند اعطای تسهیلات بانکی از سوی بانک های عامل تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی شده است که مشکلات و مسایل پروژه ها را به شکل موردی و مرحله به مرحله رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه دغدغه فعلی و اصلی ما حل مشکلات مردم در حوزه مسکن مهر است، گفت: روند اجرایی تکمیل مسکن مهر استان در حد قابل قبولی پیش می رود، اما با این حال باید از تمام ظرفیت ها و نیروهای خود در راستای سرعت بخشی به تکمیل پروژه ها استفاده کنیم.



گفتنی است برگزاری جلسات کارشناسی رفع مشکلات مساکن مهر استان به شکل جداگانه با دستگاه ها، بانک ها، شهرداری ها و شرکت های خدمات رسان در راستای سرعت بخشی به روند تحویل مساکن مهر به متقاضیان در راس برنامه های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است. لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات