در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ؛ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای کماچ خور افتتاح شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی،  امین حاتمی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای کماچ خور با حضور فرماندار محترم شهرستان درگز، اعضای شورای تامین و شورای اداری این شهرستان برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از آبان ماه سال جاری به بهره برداری رسیده، افزود:  طول این محور نزدیک به ۹ کیلومتر (۸۸۰۰ متر)است.

وی تصریح کرد: اعتبار پروژه از محل تملک دارایی ها و بخشی هم از محل ماده ۱۸۰ تامین شده که  ۵ کیلومتر ابتدایی مسیر در دو قرارداد در زمان خود مجموعاً به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با پیمانکار بسته شده و  ۴ کیلومتر باقیمانده در قراردادی به همراه بهسازی و آسفالت روستاهای کالو و دولتشانلو به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

گفتنی است روستای کماج خور بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در سال ۹۵ دارای ۶۴ خانوار است که با بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستا شاخص برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه آسفالته در شهرستان درگز  به متوسط شاخص برخورداری استان که ۹۴ درصد است، می رسد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات