جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع مشکلات دارندگان پروانه احداث و قرارداد خرید تضمینی برق نیروگاه‌های تجدید پذیر و پاک استان کرمان برگزار شد .

جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع مشکلات دارندگان پروانه احداث و قرارداد خرید تضمینی برق نیروگاه‌های تجدید پذیر و پاک استان کرمان برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل ساتبا: بر اساس اعلام دفتر پروانه‌ها و مجوزها پنجمین جلسه هم‌اندیشی در خصوص رفع مشکلات دارندگان پروانه احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر و پاک در استان کرمان با حضور معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای کرمان ، رئیس گروه کنترل و نظارت بر پروانه‌ها ، کارشناس گروه کنترل و رسیدگی قراردادهای ساتبا ، مدیران و کارشناسان شرکت برق منطقه‌ای کرمان و شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال و جنوب کرمان در محل جلسات شرکت برق منطقه‌ای کرمان برگزار شد.
در ابتدای جلسه معاون شرکت برق ضمن اشاره به هماهنگی کامل شرکت برق منطقه‌ای با سازمان ساتبا در خصوص صدور مجوزهای مربوطه، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای در بازدیدهای دوره‌ای از نیروگاه‌های در حال احداث ارائه کرد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر در خصوص نحوه رویکرد دستگاه‌های صادرکننده مجوزهای سه‌گانه در استان، به بررسی وضعیت مجوزهای اتصال به شبکه پروانه‌های احداث معتبر در استان پرداختند.
این گزارش اضافه می‌نماید: بنا به پیشنهاد سازمان ساتبا و با هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای کرمان از وضعیت احداث نیروگاه‌های شرکت‌های شمس نیرو گستر آرمان، تامین انرژی برق ایرانیان، تولید انرژی پاک خورشید کرمان، دانش مهر باد گستر بازدید به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    منبع خبر

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات