مهندس الهوردی نژاد به عنوان مدیر جدید مدیریت توزیع برق مراغه معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید مدیریت توزیع برق شهرستان مراغه با حضور مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد.
در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه در محل اتاق مدیریت برق مراغه برگزار شد، همچنین مهندس سرداری معاون منابع انسانی شرکت و جمعی از همکاران این مدیریت حضور داشتند.
مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجر و با قدردانی صمیمانه از خدمات و زحمات مهندس حاجی زاده در طول مدیریت توزیع برق مراغه، وی را مدیری خلاق و توانمند دانسته و تغییر در مدیریت را برای هر سازمان امری طبیعی و رو به جلو برشمرد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود همچنین ضمن قدردانی از زحمات مهندس الهوردی نژاد در مسئولیت قبلی شان ، از وی به عنوان مدیری با تجربه و توانمند یاد کرده و با بیان اینکه مدیریت برق مراغه دارای ظرفیت بالقوه و با پتانسیل بالا از نظر نیروی انسانی و امکانات فنی و اجرایی است، ابراز امیدواری کرد که خدمات قابل ارائه به مردم شرکت در این شهرستان ویژه ، بیش از پیش ارتقاء یابد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود ، ضمن تاکید بر تعامل بیشتر در کلیه مدیریت ها و بویژه در مدیریت توزیع برق مراغه ، توصیه هایی را نیز به مدیر جدید برق این شهرستان ارائه کرد.
در پایان این مراسم ضمن تقدیم لوح تقدیر به مهندس حاجی زاده، حکم مدیریت توزیع برق شهرستان ویژه مراغه نیز به مهندس الهوردی نژاد اعطاء گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات