برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مدیر عامل، معاونت مالی و امور پشتیبانی و جمعی از مسئولین و کارکنان شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این مسابقات در سالن ورزشی گیت بوستان برگزار و در رده آزاد تیم های مدیریت حراست و امور محرمانه، تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی الف و تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی ب، به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم مدیریت حراست و امور محرمانه ج تیم مقام اخلاق را کسب کرد.
در رده سنی پیشکسوتان ( بالای ۴۰ سال) نیز تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی، تیم معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و تیم معاونت بهره برداری مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم کانون پیشکسوتان جام اخلاق را به دست آورد.
اهدای جوایز این دوره مسابقات با حضور مدیرعامل شرکت انجام شد و در این مراسم از سوی معاونت مالی و امور پشتیبانی از غلامحسین انجیل کارمند در آستانه بازنشستگی اداره ورزش تقدیر شد.
همچنین به مناسبت دهه فجر مسابقات شنا کارکنان و فرزندان در ۷ رده سنی شامل ۴ رده سنی فرزندان پسر و ۳ رده کارکنان در ماده کرال و مسابقات دارت بانوان و دختران برگزار شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات