برگزاری جشن انقلاب اسلامی در آبفار آزادشهر

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در آبفار آزادشهر

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA برگزاری جشن انقلاب اسلامی در آبفار آزادشهر

به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی در مدیریت امور آبفار شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان سرپرست امور آبفار آزادشهر در این مراسم، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را وظیفه ملی اعلام کرد و افزود: هیچ کاری با اهمیت تر از این نیست که ما خدمات ۴۰ ساله انقلاب را بازنشر دهیم.

علیرضا محمدی ثانی با تاکید بر اینکه به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار می کنیم، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی را در طول این مدت انجام داده است.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب در روستاهای شهرستان آزادشهر هیچ آب شرب لوله کشی نبود ولی به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه مردم روستاها همچون شهرها از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند .

در ادامه این جلسه معاون فرماندار ضمن تشکر از برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری با کیفیت مراسمات چله انقلاب، اقدامات و پروژه های عمرانی بعد از انقلاب در شهر و روستاها را بسیار وسیع و چشمگیر دانست و افزود: در گذشته بسیاری از روستاها از حداقل امکانات هم برخوردار نبودند ولی امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همه امکانات اولیه مورد نیاز زندگی در سطح دورترین روستاها فراهم و مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را چشیده اند .

در این مراسم از بازنشستگان مدیریت امور آبفار آزادشهر و سه مشترک کم مصرف و خوش حساب تقدیر شد. همچنین با توجه به اهمیت آب شرب سالم و بهداشتی از سه مشترک پرمصرف به این مراسم دعوت شد تا با ارائه پوستری مضرات هدررفت آب برای آنها توضیح داده شود.

گفتنی است در مراسم «چله انقلاب» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود معاون عمرانی فرماندار آزادشهرو جفائی بخشدار چشمه ساران و روسای شهرستانی حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات