طی جلسه ای با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  بررسی عملکرد سال ۹۷ و اهداف سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه

طی جلسه ای با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بررسی عملکرد سال ۹۷ و اهداف سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه


مجمع عمومی شرکت آب وفاضلاب ساوه به منظور بررسی عملکرد و اهداف سالجاری این شرکت با حضور مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی در محل شرکت آب وفاضلاب ساوه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی در مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب ساوه که با حضور مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس شهباز مدیرعامل ، معاونین و پرسنل شرکت آبفا ساوه در محل سالن جلسات آبفای ساوه برگزار شد ، پس از ارائه گزارش عملکرد ، برنامه ها و اهداف سال ۹۸ شرکت آبفا ساوه توسط معاونین این شرکت ، دیگر همکاران نیز مشکلات و چالش های موجود را عنوان نموده و مهندس عرفانی نسب پاسخ های لازم و قانونی را ارائه نمود.

مهندس شهباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ساوه با اشاره به پروژهای توسعه شبکه و انشعابات فاضلاب در سطح شهر ساوه به عنوان یکی از دغدغه های مهندس عرفانی نسب گفت: با توجه به حضور مهندسین مشاور طرح در این جلسه ، سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی خواستار نظارت دقیق و سرعت بخشیدن به عملکرد پیمانکاران شد.

وی در پایان تصریح کرد : مهندس عرفانی نسب به نگهداری و بهره برداری درست از تاسیسات و بروز رسانی آنها و همچنین تملک املاک شرکت تاکید نمود .

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات