آگهی مناقصه عمومی اجرای عملیات بهسازی بلوار آیت اله خامنه ای

شهرداری اشتهارد در نظر دارد برابر موافقت نامه طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای طرح ساماندهی معابر سطح شهر اشتهارد نسبت به اجرای عملیات عمرانی بهسازی رفوژ بلوار آیت اله خامنه ای و اصلاح هندسی آن برابر برآورد و طرح به مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (تسویه حساب به صورت نقدی و اسناد خزانه می باشد) برابر مشخصات مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی اقدام نماید.
علاقمندان به شرکت در مناقصه می توانند جهت دریافت اسناد و مدارک مناقصه به دبیرخانه شهرداری اشتهارد و یا سامانه ستادیران (setadiran.ir) مراجعه و نسبت به اخذ اسناد اقدام نمایند.
- آدرس پروژه: اشتهارد بلوار آیت اله خامنه ای، حدفاصل چهار راه شهید چمران تا میدان بسیج
- مهلت اخذ و تکمیل و تحویل اسناد: پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۲
- محل دریافت و تحویل اسناد: شهرداری اشتهارد (متقاضیان شرکت در مناقصه می بایست در سامانه ستادیران (setadiran.ir) ثبت نام و نسبت به اخذ و تکمیل اسناد اقدام و برابر دستور العمل سامانه مذکور اقدام نمایند.
- تکمیل فرمهای آنالیز بهاء از جدول شماره ۲.۳.۴.۵.۶ اسناد مناقصه برابر برابر بخشنامه تجزیه بهاء مورخ ۷۷/۰۹/۰۹ الزامیست. و در صورت عدم تکمیل جداول مذکور پیشنهاد مناقصه گر مردود اعلام خواهد گردید.
- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
- نوع و مبلغ سپرده تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بر اساس آئین نامه تضمین برای شرکت در معاملات دولتی می باشد. شماره حساب سپرده شرکت در مناقصه ۲۱۷۱۱۲۶۰۲۰۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه اشتهارد به نام شهرداری اشتهارد می باشد.
- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سپرده نفرات اول و دوم تا انعقاد قرارداد با برنده فراخوان نزد شهرداری باقی مانده و چنانچه به ترتیب حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به پروژه در اسناد شرکت در مناقصه مندرج است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اشتهارد

منبع خبر

شهرداری اشتهارد

شهرداری اشتهارد

شهرداری اشتهارد یک شهرداری در شهر اشتهارد می باشد

    نظرات