بازدید مهندس حسین بهزادپور از ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان

بازدید مهندس حسین بهزادپور از ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان

مهندس حسین بهزادپور شهردار تاکستان از ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان بازدید به عمل آورد

در این بازدید، دکنر ولی ا.. رسولی رئیس ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان ضمن بیان اینکه این ایستگاه به عنوان مهمترین ایستگاه تحقیقات انگور کشور در زمینه باغات انگور فعالیت و مهمترین ایستگاه تحقیقات کشور محسوب می شود  و دارای امکانات بسیار مناسبی برای ذخیره ملی، علمی و تحقیقاتی کشور است خاطرنشان کرد: شهرستان تاکستان با دارا بودن ۲۸ هزار هکتار باغ انگور یکی از تولید کنندگان عمده انگور کشور است .

دکتر رسولی با اشاره به ظرفیت های گسترده ایستگاه در زمینه های مختلف گفت: این ایستگاه می تواند در بحث بوم گردی، صنعت توریسم و بازدید از کلکسیون بانک ژن انگور و همچنین ایجاد فرصت های آموزشی برای بهره برداران و باغداران نقشی بی بدیل ایفا نماید.

رئیس ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان با تاکید بر لزوم حل مشکلات و دغدغه های کنونی از همکاری همه جانبه مدیریت شهری در جهت تحقق اهداف پژوهش انگور تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه مهندس بهزادپور شهردار تاکستان، برنامه ریزی علمی و کاربردی بمنظور رفع مشکلات انگورکاران منطقه و کشور نظیر افزایش کمیت و کیفیت محصول تولیدی بخصوص با رویکرد صادرات غیرنفتی را از ظرفیت های ایستگاه تحقیقات انگور تاکستان برشمرد و گفت: اهمیت موضوع و تاثیرگذاری این ایستگاه در رشد و توسعه صنعت کشاورزی در منطقه و کشور برای مدیریت شهری تاکستان روشن و مبرهن است. لذا مجموعه مدیریت شهری از تمام ظرفیت ها و امکانات خود جهت حل مشکلات راه های دسترسی به این ایستگاه و همچنین ارائه خدمات مطلوب استفاده خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات