جایگاه فعلی ایستگاه های اتوبوس مناسب نیست

جایگاه فعلی ایستگاه های اتوبوس مناسب نیست

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، علیرضا مرادی عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: در حال حاضر در حوزه اتوبوسرانی دو مشکل اساسی همواره باعث ناراحتی شهروندان و کسبه مناطق میدان شهدا و خیابان ۲۲ بهمن شده، که باید برای این مشکل به صورت فنی راهکار مناسب ارائه شود .
وی افزود :در حال حاضر ایستگاه اتوبوسهای شهری که در مناطق مختلف شهری در نظر گرفته شده از لحاظ فنی دارای جانمایی مناسب نبوده و این موضوع مشکلات زیادی را از قبیل آلودگی و ترافیک را برای ساکنین و کسبه آن مناطق بوجود آورده است .
وی ادامه داد : شهر اراک در اکثر مواقع با بحران آلودگی هوا مواجه بوده و قاعدتا این میزان آلودگی ها در نقاط پر تردد خودروها بیشتر خواهد بود که تجمع اتوبوس های فرسوده در تشدید این بحران تاثیر خواهد گذاشت ، لذا سازمان مدیریت حمل و نقل می بایست با جانمایی فنی و انتقال اتوبوس ها به مناطقی که تردد کمتر است در جهت کاهش میزان آلودگی و افزایش رضایت شهروندان تلاش نماید .
مرادی در پایان خاطر نشان ساخت: متاسفانه اتوبوس های شهری در هنگام توقف و حضور در ایستگاه جهت مسافر گیری روشن نگه داشته می شود که از این رو مشکلاتی را برای مناطق اطراف خود و تشدید آلودگی هوا را بوجود آورده ، که نیاز به تذکر جدی و مدیریت بیشتر در این زمینه حس می شود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات