همه شهروندان در پاکیزگی و اداره شهر شریک شوند

همه شهروندان در پاکیزگی و اداره شهر شریک شوند


رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تمیز نگه داشتن شهر، در تجلیل از پاکبانان، پیشگام باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» در دومین جشن بزرگ تجلیل از پاکبانان در باغ عفیف اباد گفت: همه ما مدیون تلاش پاکبانان در طول شبانه روز هستیم و حضور گسترده مسئولان نشانگر شناخت آنها از همت و تلاش پاکبانان است.
وی ادامه داد: همه مردم با تمیز نگه داشتن شهر در تجلیل از پاکبانان مشارکت کنند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز شهروندان را به خودداری از ریختن زباله در سطح معابر شهری فراخواند و گفت: موضوع تفکیک زباله از مبدا که پیش از این هم شیراز در آن سرآمد بود، باید همچنان مورد توجه شهروندان قرار گیرد.
دستغیب با بیان اینکه همه شهروندان باید در اداره و پاکیزگی شهر مشارکت کنند، اظهار کرد:  از همه هموطنان برای دیدن نوروز و لذت بردن از بهار شیراز، دعوت می‌کنم و همچنان می‌خواهم ضمن حضور در شیراز با رفتار خود در پاکیزگی شهر به پاکبانان کمک کنند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای شهر و مدیریت کلانشهر شیراز در چند مدت گذشته با تلاش شبانه روز و تصویب برنامه ۵ ساله توسعه سوم و لایحه بودجه ۹۸ و نیز برنامه‌های درون کمیسیونی تلاش مضاعفی برای زیباسازی شهر شیراز آغاز کرده‌اند.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد شیراز همچنان زیباترین شهر دنیا بماند و در خور شان مردم خوب آن باشد.
براساس این گزارش در آیین تجلیل از پاکبانان شهر شیراز با عنوان《نارنجی پوشان،سفیران پاکیزگی》که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، فرماندار شیراز، جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، از پاکبانان زحمتکش شهر شیراز تجلیل  صورت گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات