دهکده طبیعت باراجین با برنامه های شاد و متنوع پذیرای گردشگران نوروزی است

دهکده طبیعت باراجین با برنامه های شاد و متنوع پذیرای گردشگران نوروزی است

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ محمدی گفت: دهکده طبیعت شهرداری قزوین به منظور افزایش نشاط احتماعی، معرفی دهکده به گردشگران و تحقق شعار «قزوین شاداب؛ نزدیک ترین مقصد» برنامه های متنوعی در ایام نوروز برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت گفت: برپایی کنسرت موسیقی، اجرای تئاتر، برگزاری جشن مبعث، نقاشی کودکان، برپایی آیین های سنتی سیاه بازی و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه های دهکده طبیعت برای نوروز ۹۸ است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور معرفی فرهنگ بومی استان قزوین، بازارچه محلی در دهکده برپا می شود که صنایع دستی و خوردنی های استان به گردشگران و بازدیدکنندگان معرفی شود.

محمدی گفت: با توجه به تقارن عید مبعث پیامبر اسلام (ص) با ایام تعطیلات نوروز، دهکده طبیعت در شب مبعث و روز طبیعت نورافشانی می شود.

وی یادآور شد: بازدیدکنندگان از دهکده طبیعت می توانند از سه دره سافاری پارک که در سال جاری افتتاح شد، نیز دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت خاطرنشان کرد: برنامه های نوروزی دهکده طبیعت در ۱۰۰ نقطه شهر قزوین و اتوبوس های داخل شهری معرفی شده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه های شاد و متنوع میزبان خوبی برای هم وطنان باشیم و خاطره خوب و ماندگاری از سفر به قزوین برای آن ها به جای بگذاریم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات