انتخاب مشاور جهت امکان سنجی و مکان یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج

انتخاب مشاور جهت امکان سنجی و مکان یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج از انتشار فراخوان جهت انتخاب مشاور در راستای ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج خبر داد و گفت: این مهم در راستای مکان یابی و امکان سنجی جهت ایجاد مجتمع های صنفی در خارج از محدوده شهر انجام می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: صنوف آلاینده و مزاحم شهری ساماندهی می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه ساماندهی مشاغل آلاینده ابلاغیه هیئت وزیران این شهرداری بعنوان دبیر کارگروه ساماندهی مشاغل آلاینده شهرستان انتخاب شده است.

مهندس تورج سلطنت پوری عنوان کرد: یکی ازرسالت های کاری  این سازمان  در راستای ساماندهی صنوف آلاینده  وشناسایی و تهیه اطلس مشاغل آلاینده در قالب ۵ اتحادیه است.

وی از انتشار فراخوان جهت انتخاب مشاور در راستای مکان یابی و امکان سنجی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر خبر داد و گفت: از مهم ترین اهداف اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده می توان به بهبود فضای کالبد شهری و همچنین بهبود محیط کسب و کار و شرایط فعالیت اقتصادی در بستر شهر و کاهش ترافیک  اشاره نمود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج اعلام کرد: اتحادیه فلزکاران، درودگران، نمایشگاه داران اتومبیل، تعمیرکاران و مصالح فروشان  از جمله صنوفی هستند نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در صورت اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده بالغ بر ۴ هزار صنف از محدوده شهری خارج  و در مجتمع های صنفی در حریم خارج از محدوده شهر ساماندهی می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات