رفع آبگرفتگی معابر منطقه دو در پی بارش‌های شب گذشته


رفع آبگرفتگی معابر منطقه دو در پی بارش‌های شب گذشته
ساماندهی آب‌های سطحی راستگرد پل شهید رجایی


شهردار منطقه دو شهر کرمان با اشاره به بارش‌های شامگاه گذشته که موجب آبگرفتگی برخی معابر شد، گفت: پرسنل عملیاتی خدمات شهری شهرداری منطقه دو با استفاده از تجهیزات آبکشی و تانکرهای حمل آب، اقدام به آبکشی معابر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی افزود: عملیات آبکشی معابر ناشی از بارندگی در شهرک الغدیر، چهارراه حسینی‌پور، بولوار رضوان، خیابان بهمنیار نبش کوچه ۶ و ۸، خیابان ابریشم نبش کوچه شماره ۱۳ و بولوار معلم، مقابل هتل پارس انجام شده و مابقی معابر در دست اقدام است.
وی تصریح کرد: در پی ساماندهی راستگرد پل شهید رجایی (ورودی از سمت بزرگراه امام رضا (ع)) توسط معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی، آب‌های ناشی از بارندگی که پیش از این به معضلی بزرگ در این ناحیه تبدیل می‌شد، به کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی ضلع جنوبی بزرگراه منتقل می‌شود.
سعیدی با بیان اینکه عملیات آبکشی معابر تا اطمینان از رفع آبگرفتگی تمامی معابر منطقه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندانی که مشکل آبگرفتگی در محل کسب و سکونت خود دارند، می‌توانند با سامانه‌ی ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آبگرفتگی معابر اعلام شده، اقدام شود.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید abgerftegizon۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید rafeabzone۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید zone۲rafeab.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات