نوروزی: از نقطه نظرات مردم برای ارتقا خدمات رسانی استفاده می‌کنیم

نوروزی: از نقطه نظرات مردم برای ارتقا خدمات رسانی استفاده می‌کنیم

دقایقی پیش چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان طی ۱۸ ماه گذشته آغاز شد.

نشست خبری قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان «پیرامون هفته فرهنگی اصفهان با شعار همدلی برای ایران» دقایقی پیش با حضور ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه آغاز شد .

در این جلسه حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار، مرتضی طهرانی معاون معاون مالی و اقتصادی، علیرضا صادقیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک، جواد شعرباف مشاور عالی و علی راعی مشاور رسانه ای شهردار و ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری حضور دارند .

شهردار اصفهان به منظور گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی صبح امروز (چهارشنبه) با مترو از ایستگاه میدان امام حسین(ع) به سمت سالن قطار شهری در ایستگاه کاوه سفر کرد.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در این نشست اظهار کرد: با توجه به تلاقی ایام فرخنده نیمه شعبان با هفته فرهنگی اصفهان و زادروز شیخ بهایی و روز معمار امیدواریم بتوانیم این حس و روحیه شادابی و فضای مطلوب را تا پایان سال داشته باشیم تا در راستای خدمات رسانی به شهروندان اصفهانی بیش از پیش دستاوردهای خوبی را حاصل کنیم.

وی افزود: مردم و خبرنگاران باید در جریان وقایع، رویدادها و پیشرفت های شهر قرار گیرند و از سویی دیگر مدیران شهر نیز باید از نقطه نظرات خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان استفاده بیشتری ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات